RAHASIA KE'ALIMAN

LIMA RAHASIA KE'ALIMAN KH MAIMUN ZUBAIR
MusliModerat.Com- Dawuhe KH.Maimun Zubair hafidzohullah wa ro'ahu wa athola umrohu fi shihhatin wa afiah:"...
1- Calone Kyai gedhe iku kudu khatam Bukhori (Shohih Bukhori). Luweh2 dikhatami sak wulan poso, barokahe gedhe..."(Calon Kyai besar harus khatam Shahih Bukhori, terlebih dikhatamkan pada bulan puasa, barokahnya besar)"
2- Mondok iku ngajine kudu seko awal, ora keno dijujug. Mulai Safinah, Sulam Taufiq, terus sak nduwure2..."(Mondok itu mengajinya harus dari awal, tidak boleh tiba - tiba (loncat). Mulai dari safinah, Sulam Taufiq, dan seterusnya sampai atas - atasnya)"
3- Aku iku ngaji Mu'in (Fathul Mu'in) neng Lirboyo saben khatam tak sowane Mbah Ma'ruf Kedung Lo njaluk didongani. Saben khatam sak kitab tak jalukne dungo. Mbah Ma'ruf iku Wali, ora ono wong khusyuk koyo Mbah Ma'ruf..."(Aku mengaji kitab Fathul Mu'in di Lirboyo, setiap khatam aku datangi Mbah Ma'ruf, Kedung Lo minta didoakan.Setiap khatam satu kitab aku mintakan doa. Mbah Ma'ruf itu wali, tidak ada orang yang khusyuk seperti Mbah Ma'ruf)"
4- Aku iku teko neng Lirboyo ditampani Kyai Tohir Wijaya, langsung kon mlebu ngono wae, ora nganggo dites. Karo mbah Manaf malah langsung kon mulang (mengajar). Aku yo kondo lek durung iso ngaji, tapi jawabe mbah Manaf : " kitab iku koyo maling, angger diwolak-walik woca-woco mesthi suwe2 ngaku..."(Aku datang ke Lirboyo diterima Kyai Tohir wijaya, langsung disuruh masuk, tanpa tes. Perintah Mbah Manaf, aku disuruh langsung mengajar.Aku katakan kalo aku belum bisa mengaji, tapi jawaban Mbah Manaf : " Kitab itu seperti pencuri, kalau dibolak - balik dibaca terus menerus pasti lama - kelamaan mengaku") "
5- Dunyo saiki iku mulai dibukak karo gusti Allah, kabeh-kabeh ono ilmune nganti njero-njero (detail).Nganti wong2ane kon tawakkal iku angel. Padahal coro gelem tawakkal mesti dicukupi karo gusti Allah"(Dunia sekarang ini sudah mulai dibuka oleh gusti Allah. Semua ada ilmunya sampai mendetail. Hingga semua orang disuruh untuk tawakal susah. Padahal kalau mau tawakkal pasti dicukupi oleh gusti Allah)
Mugo2 dadi Ibroh seng isi dadekno Semangat Olehe nyupreh Ilmu Aamiin (Semoga menjadi tauladan yang bisa memberi semangat dalam mencari ilmu.. Aamiin)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=543256252532088&set=a.346157522241963.1073741828.100005431546876&type=3