Dingen die moeten worden opgemerkt wanneer de leerlingen een script zal creëren.

Het eerste wat op te merken is het kader van het verhaal. Hoe het verhaal zal worden gemaakt in omtrek. Bovendien, wanneer de scène worden opgeslagen bij het begin en de scène die eind wordt opgeslagen. Dit moet worden overwogen om een ​​dramatische structuur die aantrekkelijk bereiken.De tweede is een karakter, dat is opgenomen in het dispositief tokohtokoh leerlingen creëren verhalen die nodig hebben. Of het nu om de schurk met een slechte houding of vice versa te brengen. Trouwens, hoeveel tekens zijn in het verhaal of script dat u maakt. Zijn de leerlingen een script dat er slechts één getal, dus het wordt gespeeld door één persoon, of een aantal karakters die meerdere spelers nodig hebben. Bovendien, hoeveel ronde van het drama dat zal u maakt. Is het gewoon een ronde bestaande uit verschillende scènes? Of meer dan de helft van die van natuurlijk moet worden aangepast aan het vermogen van teamwerk. Ook zullen veel rondes automatisch de tijd en energie in beslag te nemen die veel toch. Prestaties die te lang zijn zal het publiek verveeld te maken. Daarnaast is het publiek is niet per se klaar om te blijven drijven na het verloop van de show.De derde is de dictie (taal). Wat wordt bedoeld met de dictie is hier de verbale taal of de taal van de woorden gesproken door de spelers als een taal van meningsuiting in het drama. Of studenten een script met poëtische taal te creëren? Of in het dagelijks taal als studenten dagelijks gebruiken. In de taal van de werkelijke drama is niet beperkt tot de taal van woorden, maar ook het visuele taal (die kan worden gezien), de taal van de beweging door de speler, en de taal van muziek van een musicus of uitvoerder. Nu hoe een script dat zal worden gemaakt van de studenten? Of het gebruik van verbale taal cursus? Beeldtaal? Taal motion? Of de taal van de muziek? Een goed script is een script dat veel flexibiliteit aan huurders om multi-language drama zei gebruiken geeft. Als voor een goede drama is een show die een evenwicht in het gebruik van media gezegd heeft. Dus in aanvulling op niet te verzadigen het publiek, ook gefilmd het drama zal onvergetelijk te variëren.Ten vierde moet worden overwogen bij het opstellen van het drama is het idee of ideeën. Het idee van wat er aan het publiek te worden overgebracht.Ten vijfde, moet worden gezien in het spel is een vaste waarde. Er zijn soorten van de leveringen in het drama, dat is een activiteit afdeling analyse speelt een meer complete en geavanceerde details van de vergadering sebelumnya.Guru koos vier titels van de verhalen die het werk van de leerlingen wordt beschouwd als de meest goed voor dan bewerkt door vier groepen van leerlingen in een klas. De aanwezigheid van leraren in het proces, is begeleiding nodig om feedback conclusie van de student te verstrekken. Realiseer het creatieve proces en het mogelijk maken de samenwerking tussen studenten en docenten. Leerkrachten moeten studenten ervan te overtuigen dat discipline en teamwork is alles in het proces van auteursrechtelijk theater werken.